„ Ciśnienie na życie” - Podczas ostatniego posiedzenia Komisji Krajowej
Podczas ostatniego posiedzenia Komisji Krajowej ( w drugi dzień obrad; 28.08 w Sali BHP) odbyła się akcja „bezpłatnych pomiarów ciśnienia krwi oraz wieku serca i poziomu cholesterolu w ramach kampanii „ Ciśnienie na życie”, która od trzech lat gości w Polskich miastach i miasteczkach.
Sponsorem kampanii była Polfa Warszawa S.A. (moja macierzysta firma ), producent leku ACARD. „Ciśnienie na życie” to największa ogólnopolska kampania społeczna dotycząca nadciśnienia tętniczego. Przez niecałe 3 lata odwiedziliśmy 110 miast, zmierzyliśmy ciśnienie blisko 350 000 Polaków, rozdaliśmy ponad 800 000 egzemplarzy materiałów edukacyjnych, A to wszystko żeby zachęcać Polaków do regularnych pomiarów ciśnienia i edukować ich na temat profilaktyki chorób układu krążenia.
Mirosław Miara
Przewodniczący SPCH NSZZ Solidarność